niedziela, 6 sierpnia 2017

294. ZAFUL

Witajcie Moi Kochani, Moje Perełki wspaniałe! Jak się miewacie? Ja mam dużego stresa i nie umiem sobie poradzić. Dobrze, że mój Szymcio jest przy mnie i mi pomaga bo bez niego nie wiem co bym zrobiła....Jeszcze nie chcę pisać co się dzieję. Dlatego urwę temat i przejdę do rzeczy bo dzisiaj będzie szybko, ale mam nadzieję fajnie.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać przesyłkę jaką dostałam od Zaful. Jak obserwujecie mnie na Insgramie tu to widzieliście na moim story line jakie paczuchy do mnie przyszły wczoraj. Byłam tak podekscytowana, że po przymierzałam wszystko. Zapraszam
Hello My Dearest! How are you? I am not well, something happened and I need to go through this. Thank God My Husband is with me and He is giving me so much support!
Anyway I don't want to talk about that , I want to talk about brilliant package I got from ZAFUL. Those of you who follows me on Instagram saw while I opened the package so here I am with the new stuff!







Od Zaful przyszedl mi ten cudny Set z Górą i spodenkami, Okulary przeciwsłoneczne i sweterek. Bardzo chciałam zrobić zdjęcia w plenerze w tym bordowym stroju, ale niestety nie da rady. Nie mamy lata kompletnie więc się nic nie da już zrobić :( Jednakże zrobiłam małą sesję w domu i mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają. Jedynym minusem jazdy na rowerze są ciągle rosnące  w mięśnie uda. No, ale no cóż..Z tego kompletu jestem bardzo zadowolona. Początkowo nie zadowolił mnie materiał, ale jak go założyłam stwierdziłam, że jednak świetnie się nada na gorące dni. Na pewno to jest strój który zabiorę za parę miesięcy na Majorkę lub Teneryfę.
Te duże Muchy Okulary jakie mi przyszły są najlepszymi jakie do tej pory udało mi się zamówić. Są świetne i bardzo solidnie wykonane! Zdecydowanie udany zakup. Niedługo pojawi się filmik na moim Youtubie to będziecie mogli zobaczyć z bliska. Zajrzyjcie w linki poniżej, żeby zobaczyć te ciuszki :* Będe wdzięczna !
Ostatnią rzeczą jest sweterek. Ten model jest już dobrze kojarzony i postanowiłam i ja wejść w jego posiadanie. Sweterek jest na prawdę piękny i bardzo się cieszę z niego.
From Zaful I got this gorgeous Set with sweet top and cute shorts. I really love that one! At first I wasn't sure about the material but then I figured it's gonna be great for hot summer. Because the weather outside is terrible I had to make pics at home and I will keep this set for our next year vacation to Mallorca or Tenerife.  I am also very happy with the new sunglasses I got which you can see on the picture. They are big fly sunglasses and they are so quality. They are truly the best buy Sunglasses from Zaful, 100%! The last thing I got from Zaful is this well known Sweater. I love this one because it has a choker and it's very nice one. I am so happy with this package! 
You can check all the products in the link below  



Zipped Oversized Choker Neck Sweater-KLIK


And you can check more crop Tops here --->

I jak Wam Kochani podobają się moje dzisiejsze zakupy? A teraz uciekam spać bo muszę odpocząć psychicznie. Bardzo tego potrzebuje :( Buziaki
How do you like my shopping today? I am off to bed now cause I need some good mental rest xxx Kiss xxx

47 komentarzy:

  1. Super rzeczy wybrałaś :) też lubię okulary 😎 mają tam ciekawe wzory :) klik $30.99;14.49;4.37

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecie jest piękny ;*
    Na pewno przyda się na twój wyjazd :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek śliczny :) uwielbiam takie kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest świetny. Bardzo podoba mi się jego kolor.
    Widzę, że wybierasz na wakacje hiszpańskie klimaty :) Super. Uwielbiam tamtejszą kuchnię, klimat, ludzi i widoki. Jeśli nigdy nie byłaś, to na pewno będziesz zachwycona.
    Trzymaj się i nie daj stresowi!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny komplecik $14.49, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny ten secik, fajny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bordowy strój przegenialny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra zamówiła ten zestaw topu i spodenek ;) Z góry jest bardzo zadowolona ;) Ja bym miała troszkę obaw przed pokazaniem brzuszka, ale jak się ma taką figurę jak Ty to można! ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny masz ten komplecik - wow ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplecik! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jak zawsze! Super :D Najbardziej to chyba spodobały mi się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tym zestawie, sweterek też bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie sweterki i bluzki z tym paseczkiem przy szyi, świetnie to wygląda, sama bym się zaopatrzyła w takie cudeńko. Komplecik też jest ekstra, ładnie na Tobie się prezentuje :D.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. szorty mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle wyglądasz oszałamiająco ♥
    sweter bardzo mi się podoba *.* nosiłabym :3
    Mam nadzieję, że ten stres szybko Cię opuści ;)
    3maj się, Kochana! ♥
    I w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis ♥.
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te rzeczy chociaż nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten zestaw i sama jestem z niego średnio zadowolona, przede wszystkim jest on na mnie za duży :D Bardzo ładny kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam sweterek, tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Mnie również się najbardziej podoba ten zestaw. Lubię połączenie ciuchów z koronkami. A ta koronka jest również bardzo oryginalna.

      Usuń
  20. Oj Kochana co się dzieje? Sweterek jest prześliczny i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Angeliko! Dzisiaj podoba mi się wszystko, Ten komplet bordowy jest śliczny , Uwielbiam kolor bordowy, Sweterek i okulary też są bardzo ładne - Kochana Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw top+ szorty jest GENIALNY!!<3
    Sweter też fajny, tym bardziej że będzie coraz chłodniej..:)
    (14.49,30.99)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę fajne ubrania. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love everything from your outfit. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawie wygląda ten komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne rzeczy :) bordowy komplet najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana, jak Ty świetnie wyglądasz! I moim zdaniem uda masz bardzo kobiece, więc zupełnie nie powinnaś się tym przejmować!
    Mam nadzieję, że odpoczęłaś i że wszystko u Ciebie jest ok ;* buziaki Perełko ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. ten bordowy komplecik jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Niunia, ale figura <3
    Cudownie perełko ;*
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka lalunia! Ślicznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ Ty masz piękną figurę! W takiej czerwieni bardzo Ci do twarzy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerwony komplet jest mega sexy! :)
    Ale podoba mi się też sweterek :) Czyżby to już zapowiedź jesieni??

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki super ten komplet, bardzo sexy!
    Sweter śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że zamówienie bardzo udane :) Muszę sobie koniecznie kupić jakiś sweter z chokerem na jesień :) Ja na Zaful ostatnio trafiłam na przepiękną sukienkę wieczorową :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądzas zobłędnie Kochana SZymko- te kolory to zdecydowanie TWoje kolory

    OdpowiedzUsuń
  36. Te ostatnie zdjęcie takie świetne! Ta szarość, Twój kolorek włosów współgra idealnie. Dobrze Ci w nich. :D Ja swego czasu też miałam czarne włosy, bardzo mi się podobały, ale niestety od wszystkich słyszę, że w naturalnych mi lepiej. No cóż, wystarczy mi pomarzyć o czerni. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja uwaza że powinnaś nosić czerń na włosach jeśli najlepiej się w tym czujesz :* Ja też się sluchałam innych, ale teraz powiedziałam sobie że nie będe hhiihih. Bo też słysze że lepiej mi było w blondzie, ale kiedy ja lepiej wolę się w czerni hahaha :) Buziaki :*

      Usuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)