wtorek, 19 kwietnia 2016

{158} Deseczka z Moby Dick

Witajcie Moje Kochane! Jak się miewacie? Ja jestem jak zwykle to bywa zalatana, ale to nie oznacza, że nie odpoczywam. Wręcz przeciwnie, drzemki w ciągu dnia sobie nie odmawiam, a leniwe leżenie w objęciach ciepłych mojego Szymcia jest bardzo relaksujące i przyjemne. Mam mnóstwo zamówień i dużo pracy, ciągle muszę wyrabiać się z terminami, ale daję radę ze wszystkim. Niestety mój blog i Wy moje Kochane na tym cierpicie bo dawno mnie u Was nie było :( Strasznie mi jest głupio, ale cieszę się, że mnie tak wspieracie. Jesteście bardzo wyrozumiałe, za co niezmiernie dziękuje! Dzisiaj odwiedzę parę Waszych blogów, a resztę zostawię sobie na jutro. Muszę koniecznie do Was zajrzeć bo uwielbiam Wasze cuda i czytać to co macie do powiedzenia:)
Ostatnio oglądałam z moim Szymiem super film ' In the Heart of the Sea' , na prawdę wspaniały film! Nie chcę Wam robić spoilera, ale bardzo mi się w tym filmie podobało zachowanie Moby Dicka, dał niezłą nauczkę ludziom za ich okropne zachowanie. Nienawidzę tego, że ludzie zabijają zwierzęta,nawet dla pożywienia...ale to temat na inny dzień :)  Wracając do Moby Dick'a postanowiłam namalować swojego własnego wielorybka na deseczce, która zdobi teraz moją kuchnię, która jest w Marynistycznym stylu. Deseczkę pomalwałam na biało i wszystkie elementy zaprojektowałam sama i malowałam farbami akrylowymi. Wszystko pokryte lakierem.





Swoją Deseczkę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>KLIK



Kochane Moje , jeszcze mam dla Was ważną wiadomość, szczególnie jeśli interesujecie się Fotografią. Otóż należę do Komitetu EXPRESSION - czyli Konkursu Fotograficznego Artystycznych Portretów , gdzie można wygrać 500 euro! Jest to konkurs międzynarodowy i w tamtym roku wygrała osoba z USA,a wygrane zdjęcie jest na poniższym plakacie. Jeśli macie jakieś pytania piszcie do mnie od razu i ze wszystkim pomogę :) Możecie zobaczyć zdjęcia z tamtego roku tutaj na facebooku KLIK



A teraz Kochaniutkie lecę na  Wasze blogi Buziaczki :*




Tradycyjnie porcyjka zdjęć hihihi, a teraz na prawdę lecę :) Buziaczki


35 komentarzy:

  1. Szymeczko, deseczkę udekorowałaś ślicznie!) Przepraszam, że tak mało napiszę, ale mam zaległości na innych blogach... Pewnie jak każdy... Pozdrawiam Cię za to bardzo gorąco i przesyłam równie gorące buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka jesteś śliczna dziewczyna:) a prace Twe łoł;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Deseczka jest śliczna.Ciekawy motyw.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymciu .. i znów jesteś taka zadumana i smutna. Ale zdjęcia piękne , zresztą jakie maja być jak modelka urocza :-)
    Deseczkę fajną zmalowałaś i na pewno pasuje świetnie do Twojej marynistycznej kuchni.
    Gratuluję prestiżowego stanowiska w Komitecie. Ja tam z fotografii słaba jestem więc nawet sobie głowy nie zawracam . Ale miło że dzielisz się takimi informacjami
    Pozdrawiam i buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Deseczka wspaniale się prezentuje.
    Twoje pazurki są rewelacyjne : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. deseczka oryginalna i bardzo pomysłowa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu, Moby Dick świetny, na pewno bardzo pasuje do Waszej marynistycznej kuchni. Ja Moby Dicka oglądałam jak byłam dzieckiem, ale nie wspominam tego filmu najlepiej.
    Jesteś piękną kobietą :)
    Buziol :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że mimo tylu obowiązków, braku czasu i zmęczenia i tak o nas nie zapominasz i wpadasz choć na chwilkę :) Deseczkę sobie zrobiłaś fajną, będzie kolejny ładny element wystroju kuchni, bo używac takiej to aż szkoda by było :) trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca, genialne wykonanie jak zwykle :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa inspiracja. Przypomniał mi się wieloryb, którego namalowałam na lekcji plastyki w temacie ochrony środowiska. Mój pływał w ciemnej wodzie i krzyczał "help" :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. deseczka jest w dechę:) fajny Moby:) milszy niż w filmie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymko, ależ Ty pięknie , pięknie malujesz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymko, jak cudnie! Boska jest ta deseczka, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza deseczka, trzymaj się cieplutko, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tradycyjne zdjecia sa sliczne :-)
    Zas deseczka bardzo ladna.Sliczny motyw.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Deseczka cudna!! To świetna dekoracja do kuchni w stylu marynistycznym:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna deseczka Szymciu - bardzo sympatyczny ten Twój wielorybek.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Szymko czasu nie da się naciągnąć ani oszukać i zaległości same się mnożą. Też mam z tym problem ale przecież blogowanie ma być przyjemnością a nie obowiązkiem i każda z nas to rozumie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. decha świetna Twoje zdjęcia takze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za wyzwanie, bo twoja praca jest stworzona by wygrać :)
    Pięknie wykonałaś deseczkę, miło się ogląda <3

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna deseczka :) i piękna TY :)

    OdpowiedzUsuń
  22. In the Heart of the Sea z Chris'em Hemsworth znam i również bardzo mi się podobał.
    Warto czerpać inspirację z filmów. A Twoja deseczka bardzo fajna, idealny klimat na letnie, morskie aranżacje. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, tak ciepłe ciałko faceta ... ;).

    Super deseczkę sobie zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Interpretacja morskich opowieści na szósteczkę! I jak widać inspiracji można szukać wszędzie. Świetna deseczka!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietna deseczka. Ostatnio i mnie interesują morskie tematy.
    Pazurki masz jak małe szponki:) Co na to Twój Szymcio, nie boi się, że Go z miłości podrapiesz:)))))
    Buziaki i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Deska jest rewelacyjna, cudna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takiej jeszcze nie widziałam, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna deska! Bardzo mi się podoba ten nieco akwarelowy styl, w jakim namalowany jest moby - chociaż akrylami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Deseczka jest mega - ja uwielbiam wieloryby - mają takie spokojne oczy :) Mój ukochany ma podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wypasiona deseczka:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)